POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile pe deplin și conștient asumate de personalul și managementul hotelului Zenith – Conference & Spa . Hotelul este condus de societatea comerciala MAMAIA RESORT HOTELS SRL, cu sediul social in cladirea hotelului, stațiunea Mamaia, Jud. Constanța, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J13/2955/18.08.2008, cod unic de înregistrare RO 6312370 în calitate de operator.
Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”).
Datele personale înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Mai jos puteți găsi informațiile structurate în următoarele secțiuni:
- Prelucrarea datelor dvs. în contextual pandemiei de Covid-19
- Ce fel de date personale prelucrăm?
- Date personale ale minorilor
- Categorii speciale de date cu caracter personal
- În ce scop și în ce temei prelucrăm datele dvs. personale?
- Către ce persoane transmitem datele dvs. personale?
- Colectăm date personale de la terți?
- Transferăm datele dvs. în afara UE/SEE?
- Furnizarea de către dvs. a datelor personale ale altor persoane fizice
- Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
- Care sunt drepturile dvs?
- Sunt datele dvs. în siguranță?
- Link-uri către alte site-uri web
- Întrebări sau reclamații
- Modificări ale politicii
PRELUCRAREA DATELOR DVS. ÎN CONTEXTUL PANDEMIEI DE COVID-19
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND OBLIGAȚIA REALIZĂRII TRIAJULUI EPIDEMIOLOGIC LA INTRAREA ÎN INCINTA HOTELULUI ZENITH
La intrarea în incinta Hotelului Zenith trebuie să măsurăm temperatura dvs. corporală. În cazul în care aceasta depășește 37.3°C, accesul dvs. va fi refuzat.
Această măsură este obligatorie conform Art. 13 din Legea 55/2020, Art. 9 din Anexa 3 a Hotararii 394/2020 si Sectiunii II din Anexa Ordinului 874/81/2020, având astfel obligația realizării triajului epidemiologic prin verificare temperaturii tuturor persoanelor din incinta Hotelului nostru.
Rezultatul verificării nu va fi notat și/sau păstrat. În cazul în care refuzați să vă măsuram temperatura, nu vă vom putea permite accesul în incinta Hotelului. Vă mulțumim pentru înțelegere.
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR DVS. ÎN CONTEXTUL EFECTUĂRII UNEI REZERVĂRI PENTRU RESTAURANTUL NOSTRU
Începând cu data de 01.09.2020 suntem nevoiți să întocmim un registru de evidență a rezervărilor clienților. Această obligație este stabilită în sarcina operatorilor prin conținutul Normelor Ordinului 1493/2788/149/2020, astfel că temeiul acestei prelucrări este îndeplinirea unei obligații legale, scopul fiind facilitarea efectuării anchetelor epidemiologice.
Astfel, pentru a putea efectua o rezervare pentru Restaurantul nostru ulterior datei de 01.09.2020, vă putem solicita numele, prenumele, numărul de telefon sau adresa de e-mail și numărul de persoane pentru care faceți rezervarea. Vom nota aceste date în registrul de evidență a rezervărilor, durata de stocare a acestor date fiind de 16 zile. Datele pot fi transmise Autorităților și Instituțiilor publice competente conform legislației în vigoare. Puteți regăsi drepturile dvs. conferite de GDPR în secțiunea dedicată de mai jos.
CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?
Dacă ati fost/sunteti oaspetele hotelului sau un potențial viitor oaspete
Potrivit rezervarii dvs. colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre.
Categoriile de date personale pe care le colectăm sunt:
a) numele și prenumele, adresa de e-mail, serie și număr act de identitate, numărul de telefon și adresa dvs.;
b) datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirării);
c) informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cerințe speciale, preferințe speciale;
d) informațiile pe care le-ati putea furniza cu privire la preferințele dvs. de consum, în cursul participării la concursuri, tombole sau anumite oferte promoționale;
e) datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii în programul nostru de fidelitate;
f) fotografiile/filmarile realizate cu diferite ocazii în cadrul proprietatii: hotel/ restaurante/ baruri/ centrul spa/ centrul de conferinte/ plaja administrata de hotel;
g) informații despre autovehiculele pe care este posibil să le parcati în incinta proprietății noastre;
h) recenzii și opinii referitoare la serviciile de care ati beneficiat în cadrul hotelului;
i) orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizaț
De asemenea, camerele de supraveghere video și alte măsuri legale de securitate aflate pe perimetrul și în incinta proprietății noastre pot capta sau înregistra imagini generice ale spațiilor în care se vor vedea pe cale de consecință și imaginile oaspeților în diferite zone publice, cum ar fi: intregul perimetru al proprietatii, accesele auto, intrările în hotel, restaurante, baruri, centru SPA, spații de evenimente, holuri, zona recepției, piscină, plajă și parcare, înregistrările păstrate pe durata impusă de lege oferind și informatii cronologice de localizare a prezentei dvs. în diferite spații.
Prin utilizarea cardurilor de acces în cameră furnizate de recepția hotelui, sistemul înregistrează de fiecare dată momentul la care folosiți cheia, dar informația poate fi accesată numai în caz de nevoie, ca de exemplu o ancheta în cazul sesizării dispariției unui bun din cameră, broasca electromagnetică fiind scanata pentru a afla ce carduri au fost folosite.
Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract putem să fim în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu: (i) dacă nu doriți să ne furnizați numele și prenume, adresa de e-mail sau numărul de telefon, în cazul în care doriți o rezervare, nu vom putea să o efectuăm sau (ii) având în vedere faptul că în fișa de anunțare a sosirii și plecării pe care aveți obligatia legala de a o completa în momentul în care vă cazați la hotelul nostru va trebui sa introduceți anumite date personale prevăzute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veți dori să completați acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa vă cazăm în hotel.
Dacă sunteți potențial angajat
Colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.
Dacă sunteți vizitator în cadrul hotelului nostru
Pentru siguranta și confortul tuturor ospeților, vizita unei persoane necazate în hotel poate fi efectuată numai dacă există confirmarea personală și acceptul oaspetelui cazat. Numai dupa confirmarea oaspetelui cazat vizitatorul poate afla numarul camerei și i se permite accesul, dar colectând numele, prenumele, adresa completă, seria și numărul din buletin conform informațiilor solicitate obligatoriu și prevazute de lege în fișa de anunțare a sosirii, daca vizita se prelungeste după ora 18:00.
Procedura nu se aplică vizitatorilor sau clienților din zonele publice din hotel, însă camerele de supraveghere video și alte măsuri legale de securitate aflate pe perimetrul și în incinta proprietății noastre pot capta sau înregistra imagini generice ale spațiilor în care se vor vedea pe cale de consecință și imaginile oricăror persoane din diferite zone publice, cum ar fi: întregul perimetru al proprietății, accesele auto, intrările în hotel, restaurante, baruri, centru SPA, spații de evenimente, holuri, zona recepției, piscina, plaja și parcare
Dacă sunteți utilizator al website-ului nostru (www.zenithhotel.ro)
Simpla accesare a site-ului nostru nu va conduce la colectarea datelor dvs. personale cu excepția cazului în care dvs. introduceți de bunăvoie anumite date (de exemplu rezervări online, aplicații posturi vacante, anumite cereri/solicitări, etc).
Totuși, ca la oricare echipament informatic, este colectata ora și data accesării site-ului Internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet.
Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri
În cadrul contractelor în derulare și procedurilor curente colectăm numele, prenumele, funcția, numar de telefon, adresa de e-mail, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentaţi în vederea îndeplinirii obligațiilor contractulale asumate și pentru comunicările necesare.
Dacă sunteți angajat
Vă rugăm să citiți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane.
DATE PERSONALE ALE MINORILOR
Nu solicităm și nu preluam direct copiilor sub 18 ani informații personale, ci numai părinților. Numai în situații extreme, când un copil s-a rătăcit de părinți încercăm să aflăm numele complet, pentru a putea identifica părinții și să-i informam. Protejăm confidențialitatea tuturor datelor obținute de la copii sub 18 ani, sau de la părinții acestor copii. În cazul în care aveți vârsta sub 18 ani, nu puteti rezerva sau folosi servicii de cazare fără prezența unui adult. Pentru a beneficia de servicii care implică furnizarea de informații personale copii sub 18 ani trebuie să obțina consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui responsabil pentru orice furnizare de date personale.
CATEGORII SPECIALE DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Sintagma „categorii speciale de date cu caracter personal“ se referă la datele ce privesc originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.
Nu colectăm informații sensibile decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dvs. pentru a oferi servicii mai bune şi a răspunde cerinţelor dvs speciale (de exemplu, pregătirea unui meniu care sa evite anumiti alergeni, sau furnizarea accesului pentru persoanele cu dizabilități, sau asigurarea unei perne antialergice).
În schimb accesul la facilitățile centrului spa se face în baza declarației pe propria răspundere privind buna stare de sănătate a dvs. Dacă există însă un aspect medical despre care doriti sa ne informati, ne veti oferi astfel posibilitatea sa va indrumam pentru acele activitati care sa va protejeze si sa nu va afecteze starea sanatatii.
ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS PERSONALE?
Dacă sunteți client
a) Rezervări pentru hotel/restaurante/baruri/centru spa sau în cazul solicitărilor de oferte transmise de dvs. pentru anumite evenimente ori grupuri de oaspeţi organizate sau ce pot fi organizate
Scop: prelucrăm datele dvs. personale (i) pentru a vă rezerva serviciul solicitat în cadrul hotelului/restaurantelor/barurilor/spa-ului si (ii) pentru a răspunde solicitărilor de oferte transmise de dvs.
Temei: încheierea unui contract pentru furnizarea de servicii hoteliere sau finalizarea unei rezervari
b) Servicii de cazare
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a asigura cazarea în cadrul hotelului nostru.
Temei: în momentul cazării, conform prevederilor legale în vigoare (link) sunteți obligat la completarea fișei de anunțare a sosirii și plecării care conține un minimum de date necesare pentru a vă putea asigura cazarea si pentru a putea emite o factura continand datele impuse de lege
c) Relația cu oaspeții / serviciile acordate oaspeților în incinta proprietății (serviciul de curățenie, micul dejun, prânz preplatit, acces la centrul spa, la plaja, la parcare, etc)
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și în conformitate cu standardele hotelului și așteptările dvs.
Temei: executarea contractului de prestare servicii hoteliere.
d) Profilare
Scop: în vederea furnizării unor servicii personalizate, anumite preferințe speciale ale dvs. (de exemplu: dacă preferați camerele de la etajele superioare sau inferioare, ce pachet de produse si/sau servicii consumati de obicei, preparatul sau vinul preferat, tipul de masaj solicitat cu precadere, etc) sunt stocate astfel încât, atunci când veți reveni, noi vom ști deja ce vă place
Temei: consimțământul
e) Opinii despre vizita la hotelul nostru
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura ca aţi avut o experienţă placută în hotelul nostru.
Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim clienților noștri
f) Marketing
Scop: prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum informări periodice asupra tarifelor sau ofertelor speciale pentru perioada urmatoare, comunicări de marketing privind produse și servicii noi pe care le inițiem sau reduceri tarifare care ar putea fi de interes pentru dvs.
Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs., în masura în care sunteți deja un oaspete fidel sau ați optat pentru proprietatea noastra și am constatat ca ați fost mulțumit de serviciile de care ați beneficiat (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”).
Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.
Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.
De asemenea, cu ocazia organizării anumitor evenimente în cadrul hotelului/restaurantelor/barurilor/centrului SPA/centrului de evenimente/plajei administrate de catre hotelul nostru, este posibil să realizăm fotografii generice, de atmosfera, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți clienti ambianța si nivelul evenimentelor noastre. În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul dvs. la viață privată, avem grijă ca fotografiile sa nu prezinte în prim-plan persoane, facand tot posibilul ca oaspetii sa fie informați de fiecare data cand avem intentia de a face fotografii (pentru obiecțiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dvs.”).
g) Alte comunicări: prin e-mail, poștă, aplicații online, telefon sau SMS
Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum:(i)pentru a răspunde cererilor dvs.,(ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online sau o cerere de ofertă, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea, (iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute pe perioada șederii dvs.
Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standardele asumate, inclusiv prin soluționarea prompta si cu maxima disponibilitate a eventualelor cereri sau nemulțumiri.
h) Analiză, îmbunătățire și cercetare:
Scop: pentru a asigura un nivel calitativ constant al servicii lor noastre, avem grijă să analizăm fiecare sugestie sau sesizare din partea dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate și pentru a găsi cele mai bune soluții pentru remedierea acestora.
Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor hotelului si asteptarilor dvs.
i) Imaginile surprinse de camerele de supraveghere
Scop: prelucrăm imaginile surprinse de sistemul de camere de supraveghere instalate în cadrul locației noastre pentru a putea spori protecția persoanelor și a bunurilor din locație, precum și pentru a putea investiga eficient evenimentele care pot impacta negativ securitatea spațiului, a bunurilor și a persoanelor
Temei: interesul legitim de a asigura protecția bunurilor și a persoanelor din locația noastră.
Dacă sunteți vizitator în cadrul hotelului nostru
Scop: dupa ora 18:00 prelucrăm datele dvs. personale potrivit prevederilor legale pentru a asigura informațiile necesare organelor ce verifica respectarea regulilor generale de protecție a persoanelor și a bunurilor din cadrul hotelului.
Temei: interesul nostru legitim de a limita accesul unor persoane necunoscute în incinta proprietații, pentru a putea asigura astfel protecția persoanelor și bunurilor clienților/hotelului/personalului din cadrul hotelului.
Dacă sunteți utilizator al website-ului nostru (www.zenithhotel.ro)
Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor și/sau orice altă disfuncționalitate a site-ului
Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia.
Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri
Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri.
Temei: executarea unui contract.
Dacă sunteți potențial angajat
Scop: evaluarea aplicației dvs. de angajare.
Temei: încheierea unui contract
Dacă sunteți angajat
Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane.
Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem procesa și datele dvs. în contextul următoarelor activități:
Restructurări sau reorganizări interne sau vânzări de active sau părți sociale/acțiuni:
Scop: prelucrăm datele dvs. pentru efectuarea operațiunilor menționate mai sus Temei: interesul legitim de a efectua operațiunile, mai ales în condițiile în care acestea ar fi imposibil de realizat în lipsa unei prelucrări a datelor dvs.
Cu toate acestea, vă asigurăm că această eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prevederile legale și prin implementarea unui măsuri care să asigure confidențialitatea datelor dvs.
b) Securitate:
Scop: prelucrăm datele personale pentru indeplinirea obligatiilor legale privind protejarea bunurilor și a integritatii persoanelor.
Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor dvs. și ale hotelului, precum și protecția persoanelor aflate în perimetrul hotelului nostru.
c) Motive juridice:
Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege.
Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/sau reclamații pentru a ne asigura că de fiecare dată prestăm servicii de cea mai înaltă calitate.
CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE?
Pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
a) Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale).
b) Evenimente în grup sau întâlniri: dacă vizitați Hotelul Zenith – Conference & Spa Hotel în cadrul unui grup sau al unei conferințe, informațiile solicitate pentru planificarea întâlnirii și a evenimentului pot fi partajate cu organizatorii acestor întâlniri și evenimente și, dacă este cazul, cu oaspeții care participă la întâlnire sau eveniment.
c) Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte. De exemplu, vă putem aranja închirierea unei mașini sau achiziționarea unor tururi turistice.
d) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste tombole sau concursuri, putem transmite datele dvs. personale sponsorului colaborator sau unui sponsor terț.
e) Autorități și/sau instituții publice pentru:(i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde solicitărilor acestora, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională). Spre exemplu, potrivit reglementării expuse la Secțiunea “IN CE SCOP SI IN CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DVS PERSONAL” b), orice unitate hotelieră este obligată să transmită zilnic catre organele teritoriale de politie fișele de anunțare a sosirii și plecării pentru fiecare oaspete care a sosit in ziua respectiva.
Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care aceștia garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI?
Pentru a vă oferi servicii in standardele asumate, este posibil să colectăm informații despre dvs. de la partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
a) Parteneri de afaceri: cum ar fi agențiile de turism la care apelați pentru sejurul în hotelul nostru, companiile partenere emitente de carduri, serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanță cu setările făcute de dvs. pentru aceste servicii sau alte surse terțe care sunt autorizate prin lege să ne transmită datele dvs.
b) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru tombole și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste tombole sau concursuri, putem colecta datele dvs. personale de la sponsorul colaborator sau de la un sponsor terț.
În orice caz, vă asigurăm ca datele dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la dvs., respectand procedurile legale in vigoare.
De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre. (a se vedea Secțiunea “IN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI SUNT PRELUCRATE DATELE DVS PERSONALE?”).
În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima data, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale.
TRANSFERĂM DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/SEE?
Nu transferăm datele dvs. personale în afara UE/SEE.
FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE
ALE ALTOR PERSOANE FIZICE
Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să obțineți acordul lor înainte de a ne furniza datele lor personale si sa le comunicați modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate (Ex: rezervare de cazare cu demi-pensiune pentru mai multe persoane si precizari privind obisnuintele de consum culinar al unora dintre ele si probleme locomotorii ale alteia).
CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?
Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă (spre exemplu înregistrările camerelor de supraveghere nu vor fi păstrate mai mult de 30 zile).
Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele, vom distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor).
Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, folosind un tocator de hartie, iar dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?
În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:
- Dreptul la informare: aveți dreptul să cunoașteți următoarele informații (i) identitatea și datele de contact ale operatorului, (ii) scopurile în care sunt prelucrate datele cu caracter personal, precum și temeiul juridic al prelucrării, (iii) categoriile de date colectate, (iv) destinatarii datelor, (v) transferul datelor, (vi) perioada de stocare a datelor, (vii) care sunt drepturile dumneavoastră, etc. (art. 13 si 14 din GDPR);
- Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor dvs. personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
- Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
- Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
- Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
- Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR);
- Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR).
- În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțămâ
SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?
Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.
Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.
LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB
Site-ul nostru conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a siteurilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale.
Folosirea serviciilor de internet oferite de Zenith – Top Country Line – Conference & Spa Hotel cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.
ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII
Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să îl contactați pe Responsabilul nostru cu protecția datelor personale utilizând acest Formular de contact sau trimițând un e-mail la următoarea adresă: privacy@zenithhotel.ro iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.
De asemenea, în măsura în care nu dispuneți de mijloace electronice sau nu doriți să le folosiți, puteți formula o cerere scrisă pe care o depuneți la adresa Hotel Zenith, Statiunea Mamaia, Judetul Constanta, cod postal 900001. Pentru orice alte informații suplimentare, ne puteți suna la 0241 609 609.
În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
MODIFICĂRI ALE POLITICII
Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.
Pentru a vă ajuta să urmăriți modificările cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificărilor pentru a recunoaște modificările aduse prezentei politici.
Ultima actualizare: 12 Decembrie 2020